Image and video hosting by TinyPic

torsdag 6 september 2012

Fibrodrabbad orkar inte så mycket, men jag ger inte upp... ALDRIG !!!!!

skriver nu några rader för att jag har inte varken hunnit eller orkat hålla igång alla mina bloggar. Jag kanske tog mig vatten över huvudet då jag trodde i min enfald att jag skulle klara av att hålla igång fler bloggar.. Men även jag har mina begränsningar och jag får väl överväga om jag verkligen orkar med att uppdatera bloggen.
I alla fall så blir jag i allt sämre skick i takt med att höst och kyla nalkas och min fibro-värk tilltar succesivt, något som gör mig lite smått grinig och jag blir väldigt lätt irriterad på det mesta. Men det är inte alltid så lätt att försöka vara glad och munter för jämnan, även om jag lyckats rätt bra genom åren.
Jag har kortare stubin och jag säger ifrån allt oftare nu mera och detta gör att jag klarar mig lite bättre..
Jag har accepterat min sjukdom men jag kommer aldrig tillåta att sjukdomen ska ta över mig och mitt liv helt och hållet. Utan jag kommer att kämpa och ändå genomföra det som jag vill göra men bara att jag gör det i mindre proportioner och mindre krav på mig själv.

Jag kommer att ta många varma bad framöver och jag kommer att fortsätta att kämpa med att bara försöka stå ut de dagar som är värst.

För övrigt så önskar jag er en fin höst och hoppas ni inte har det allt för djävligt med era problem och sjukdomar utan att ni också får en skaplig höst framför er.
Kram till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar