Image and video hosting by TinyPic

måndag 29 juli 2013

Jag kurerade mig själv! Jag besegrade Fibromyalgi! så kan man läsa inne på en blogg.............

Är det bara åter igen något som man ska köpa?

Åter igen har jag hittat en sida där man lovar att man slipper fibrovärken..

Jag tillhör de som tvivlar efter att ha haft fibro i snart över 30 års tid och som har testat allt mellan himmel och jord.. Idag har jag gett upp hoppet om att det verkligen finns något botemedel.... Jag köper inte längre något idag i hopp om att bli av med värken.. Eftersom jag tillhör de som tvivlar.. Men det kanske finns de som har testat det som erbjuds på den här sidan.. Berätta gärna då om ni har blivit av med er värk, 
så skulle jag bli oerhört tacksam... 
Gör ett besök på sidan HÄR som i mina ögon lovar guld och gröna skogar. 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar