Image and video hosting by TinyPic

söndag 1 februari 2015

Tvingade mig själv att ta en promenad idag... Vår katt Sack var med oss också..


                     Idag fick vi ett ryck och gick ut på promenad 
                                                och vår katt Sack följde med oss..
Men han tyckte att det var nog vid ett ställe och såg till att vi vände ..

När gubben gick några steg före mig så stannade Sack och inväntade mig..
Det var skönt att komma ut en stund och väl hemma så var jag helt sjöblöt av svett.

Jag passade på att testa mina underbara kängor ( Baffin Canadian JR vinterskor) 
som tål över 40 graders kyla och jag har då aldrig i mitt liv varit så varm om fötterna som nu. 
Så det var verkligen väl investerade slantar! 

Dock gjorde jag ingen ängel, men det kommer fler tillfällen..
Men i bikini blir det absolut inte för min del! 



Sack blev då väldigt trött efter promenaden 
och nu sover han väldigt djupt efter att ha tvättat sig och fixat klorna och gjort sig fin ....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar